Beste websitemanager
vandaag heb ik besloten dropmunten te kopen, ik was het gekrent zat! laten rollen die dropmunten! In het prijsoverzicht lijkt het alsof het per dropmunt niet uitmaakt of je er nu 250 of 50 000 bestelt! Dit blijkt niet waar te zijn: je betaalt per transactie €1,35 aan onkosten. Het lijkt mij een goed idee om dit bedrag ook te vermelden bij het prijsoverzicht zodat mensen er niet pas twee stappen later achterkomen. Het is dan overigens niet te laat! je kan totdat je op de knop "verzenden" klikt altijd nog even terug om je bestelling bij te stellen. Na verzenden krijg je vrijwel direct een mailtje met de prijsopbouw. prima! Alleen zou ik deze aanvullen met bankgegevens zodat er eventueel direct per internet betaald kan worden.
Zo, en dan ga ik nu eens echt grasduinen op de site!
Ik ben de vrouw met een missie. Ik heb een zak met 50.000 dropmunten gekregen om nieuwe gebruikers te werven. Ik heb echter jouw hulp nodig: Meld nieuwe gebruikers aan en ontvang 50 dropmunten per aanmelding. Met dropmunten kun je bestanden van anderen lezen en downloaden op www.edacteur.com. De voorwaarden? Kijk op mijn opscheppagina.