Alles over de werking van de website.

Onze Sponsoren
Aanbevolen Websites
Tekst- en Grafische
Linkpartners

Nog niet aangemeld?
Registreer je hier!

detmar kanyemesha
Gebruiker
Sinds 04-09-2010

Online winkelcentrum
Gebruiker
Sinds 22-08-2010

Joyce viswat
Gebruiker
Sinds 18-08-2010

Hannah Huizing
Gebruiker
Sinds 23-06-2010

esther gaby
Gebruiker
Sinds 17-06-2010
Alles over deze website
Nieuwste publicaties
Forum
Agenda
Magazine
Media & ICT
Werk & Inkomen
Mens & Maatschappij
Ondernemen
Lifestyle
Voor kids
Vrije tijd
Huis Tuin & Hobby
Taal Kunst & Cultuur
Fotografie
Sport
Agenda
Sport & Lichaam
Sport & Techniek
Voetbalclubs
Nederlands Elftal
Voetbalsupporters
Amateurvoetbal
EK & WK
Atletiek
Olympische Spelen
Overige Sporten
Sportmensen
Sportaffaires
Geld & Organisatie
Geschiedenis
Overige
Dossier
Forum
Spiritualiteit
Economie
Politiek
Politiezaken
Wetenschap
Nederland
Wereld
Landen
Dier en Natuur
Aantal gebruikers:  455
Aantal gebruikers online:  4
Publicaties deze maand:  0
Publicaties vandaag:  0
Boeken in eigen beheer publiceren
Forum: Forum
Geplaatst: 26-05-2009 20:49
Door daan, Gebruiker
Oorlog: kranten versus bloggers
Forum: Forum
Geplaatst: 01-02-2009 15:09
Door websitemanager, Hoofdedacteur®
Forum: Forum over www.edacteur.com
Geplaatst: 25-01-2009 12:42
Door tuinman57, Gebruiker
Meer leden werven
Geplaatst: 21-11-2008 16:45
Door actievrouw, Gebruiker
dropmunten opwaarderen
Geplaatst: 21-11-2008 16:43
Door actievrouw, Gebruiker
Homepage / Sport  
Meer leden werven

1  
Meer leden werven
Beste mensen.

In de laatste nieuwsbrief werd een oproep gedaan om manieren te bedenken om meer leden voor edacteur.com te werven. Het lijkt mij een goed idee hier een topic over te beginnen, want iedereen zal het met me eens zijn; leden zijn nodig om van deze site een waar succes te maken!

Zelf ben ik het bestaan van deze site te weten gekomen bij de slager(!), ik moest wachten en zat wat tussen de foldertjes te neuzelen. Hier lag er 1 tussen van edacteur.com en heb hier reeds enkele maanden naar tevredenheid een account. Verder zie ik dat velen via een vacature bij het CWI op deze site zijn terchtgekomen.

HOE KUNNEN WE MEER LEDEN WERVEN?
Meer leden is goed voor iedereen, dus ook wij moeten ons hiervoor inzetten

1. door goede en interessante publicaties te plaatsen, aangezien vele publicaties behoorlijk hoog scoren heb ik het idee dat we goed bezig zijn
2. zijn professionele visitekaartjes een idee?
3. zoekmachineoptimalisatie is zo wie zo erg handig. Deze site moet aangemeld worden als link op zoveel mogelijk relevante websites. denk aan startpagina etc. Dit is uiteraard een actie voor de webmaster c.q. eigenaar. Wat wij zelf kunnen doen is in ieder geval op onze eigen sites/blogs een link naar edacteur plaatsen! Kleine moeite toch?
4. Bovendien werken links naar andere websites ook bevorderend. Aangezien dit in alle gevallen onder adverteren valt is het dus zaak advertenties te verkopen. Ook dit is in principe een taak voor de webmaster c.q. eigenaar.

Weet iedereen trouwens dat je al voor €12 (in het eerste jaar) een link naar je eigen site kunt hebben? kijk op: alles over deze website>adverteren op edacteur.com naar de exacte voorwaarden en andere mogelijkheden.
Er is wellicht ook een mogelijkheid om leden te belonen voor de verkoop van advertenties. bv 3 verkopen, 1 gratis voor jezelf?

Ik hoop dat hier een levendige discussie gaat ontstaan waardoor er spijkers met koppen worden geslagen!
even contructief meedenken dus!

ik hoor van jullie.
Liefs Trees
Geplaatst op 24-04-2007 om 14:36
Door: Trees Okhuijsen, Hoofdedactrice® niveau: PRO
Meer leden werven
Als beheerder van deze site kan ik deze oproep alleen maar steunen. In mijn positie heb ik inderdaad de ruimte om actieve wervers te belonen voor de verkoop van advertenties. Bijv. 3 verkopen, 1 gratis voor jezelf. Neem ook contact met mij op als je andere concrete opties wil bespreken.

Ik heb verder ook 2 tips:

1) gebruik www.edacteur.com als startpagina in je Internet Explorer en
2) plaats de link naar je opscheppagina als automatische handtekening in je emailberichten, in de vorm van: ‘Bezoek ook mijn profielpagina op www.edacteur.com’.
Geplaatst op 24-04-2007 om 20:53
Door: websitemanager, Hoofdedacteur® niveau: PRO
Meer leden werven
Beste Jean marie
Ook goede tips, lijkt mij. Ik zal de verwijzing iig doorvoeren op mijn e-mail ondertekening!

Heeft het plaatsen van edacteur.com als opstartpagina, behalve het feit dat je elke keer als je een nieuw venster opent in je browser, je een hit maakt op edacteur.com, nog een extra meerwaarde? weet jij of zoekmachines ook gevoelig zijn voor de keuze van opstartpagina's?

in ieder geval sterkte bij het aanmelden van de site bij anderen en het verkopen van advertenties.

liefs trees
Geplaatst op 25-04-2007 om 11:06
Door: Trees Okhuijsen, Hoofdedactrice® niveau: PRO
Meer leden werven
Zoekmachines, niet allemaal, houden ook in de gaten hoe vaak een website bezocht wordt . Dat doen ze aan de hand van bijv cookies en Toolbars. Heb je edacteur.com als startpagina ingesteld? Dan elke keer dat je je browser opstart, ga je in feite naar edacteur.com. Dat telt dus mee. Om de statistieken op dit gebied aan te scherpen is het begrip 'unieke bezoekers per dag/maand/' geïntroduceerd.

Conclusie: edacteur.com als startpagina? Ja graag doen en dat help.
Geplaatst op 26-04-2007 om 00:10
Door: websitemanager, Hoofdedacteur® niveau: PRO
Meer leden werven
Ik ben graag actief op een site met een heel gaaf forum. Daar heb ik een oproepje geplaatst aan de creatieve duizendpoten.
Ik heb al wat reacties gekregen.
Geplaatst op 27-04-2007 om 00:20
Door: Michelle Huigens, Hoofdedactrice® niveau: GO
Meer leden werven
Ik ben de vrouw met een missie. Ik heb een zak met 50.000 dropmunten gekregen om nieuwe gebruikers te werven. Ik heb echter jouw hulp nodig: Meld nieuwe gebruikers aan en ontvang 50 dropmunten per aanmelding. Met dropmunten kun je bestanden van anderen lezen en downloaden op www.edacteur.com. De voorwaarden? Kijk op mijn opscheppagina.
Geplaatst op 21-11-2008 om 16:45
Door: actievrouw, Gebruiker niveau: GO
  1  

Vertalingen Spiritueel Opentuinagenda DVD-SHOP Advertentie
Advertentie Advertentie Advertentie Advertentie Advertentie

Grafisch ontwerp Re-edit MP Advertentie Advertentie Advertentie
Advertentie Advertentie Advertentie Advertentie Advertentie

101winkels.nl Re-edit MP Startbewijs.nl Advertentie DTP
Illustrator 101winkels.nl Advertentie Advertentie Advertentie

Contact / Spelregels / Disclaimer / Algemene voorwaarden